Οργανώστε το καλύτερο ‘Baby Shower’ σε 7 βήματα.
Το Baby Shower είναι μια πολύ ευχάριστη και όμορφη γιορτούλα που διοργανώνεται προς τιμήν της μέλλουσας μαμάς και του μωρού της. Αν και συνηθίζεται στο εξωτερικό, “ήρθε για να μείνει“! Αν είσαι, λοιπόν, η διοργανώτρια του Baby Shower, το μόνο που χρειάζεσαι είναι πολύ καλή διάθεση, φαντασία και οργάνωση.
1ο βήμα: Χρώμα
Διαλέξτε το χρώμα που θα έχει το πάρτυ σας, και πάνω στο οποίο θα βασιστούν όλα τα διακοσμητικά στοιχεία. Το χρώμα καθορίζεται συνήθως από το φύλο του μωρού, οπότε κρατώντας το λευκό σαν βασικό χρώμα μπορείτε να ‘παίξετε’ με γαλάζιες ή ροζ πινελιές. Αν πάλι δεν θέλετε να ‘προδώσετε’ το φύλο του μωρού και να το κρατήσετε για την “έκπληξη του πάρτυ”, προτιμήστε ζωντανούς τόνους του πράσινου ή του κίτρινου συνδυαστικά με ένα απαλό γκρι.
2ο βήμα: Καλεσμένοι
Ως διοργανώτρια του Baby Shower πρέπει να φροντίσεις τη λίστα με τα άτομα που θα καλέσεις. Σκέψου με γνώμονα ποιούς θα ήθελε η μέλλουσα μανούλα δίπλα της, και για σιγουριά συζητήστε το παρέα. Ξεκινήστε τη λίστα σας με άτομα και από τις δύο οικογένειες, φίλους, ακόμα και συναδέλφους. Αν και τέτοιου είδους πάρτυ είναι κυρίως γυναικεία υπόθεση, μπορείτε να προσκαλέσετε και άντρες, ειδικά αν ο μέλλοντας μπαμπάς θα ήθελε να συμμετέχει σ’ αυτο. (Διαφορετικά είναι μια υπέροχη ευκαιρία να περάσει μια μέρα με τους δικούς του φίλους!)
3ο βήμα: Πού;
Το σπιτικό περιβάλλον είναι το καλύτερο για να διεξαχθεί το Baby Shower, καθώς προσφέρει ζεστή και άνετη ατμόσφαιρα κυρίως για τη μέλλουσα μανούλα. Όπως και να το κάνουμε, λίγες εβδομάδες πριν τον τοκετό αρχίζουν να γίνονται ζόρικα τα πράγματα. Φυσικά, πάντα υπάρχει και η επιλογή του εξωτερικού χώρου, μιας ωραίας καφετέριας ή ενός εστιατορίου, με τους υπεύθυνους του οποίου θα συμφωνήσετε για το πώς θα μπορούσε να φιλοξενήσει καλύτερα το event σας.
4ο βήμα: Πότε;
Η σωστή ημερομηνία και η έγκαιρη ειδοποίηση είναι το Α και το Ω, έτσι ώστε να υπάρχει μεγάλη συμμετοχή. Οι δύο τελευταίες εβδομάδες της εγκυμοσύνης είναι απαγορευτικές για τέτοιες φιέστες, αλλά ο 7ος-8ος μήνας είναι ό,τι πρέπει. Φροντίστε να ειδοποιήσετε τους καλεσμένους σας τουλάχιστον 2-3 εβδομάδες πριν. Θέλουν και αυτοί το χρόνο τους!
5ο βήμα: Προσκλήσεις
Συνφωνούμε ότι είναι πιο εύκολο να τηλεφωνήσεις ή να στείλεις μήνυμα στο Facebook, αλλά με μια πρόσκληση, τους βάζεις όλους στο κλίμα και στο ύφος του πάρτυ. Πάρε κάποιες ιδέες από το διαδίκτυο για τι είδους προσκλήσεις μπορείς να βρεις ή να φτιάξεις. Αν πιάνουν τα χέρια σου και σου αρέσουν οι κατασκευές και οι χειροτεχνίες θα το απολαύσεις. Αν πάλι ο χρόνος και η διάθεσή σου δεν σου το επιτρέπουν, μπορείς να βρεις έτοιμα πακετάκια με προσκλήσεις στην αγορά ή σε e-shops.
6ο βήμα: Φαγητό
Δεν χρειάζεται να φτιάξετε ένα μπουφέ φαγητά, (αν και στην ελληνική πραγματικότητα αυτό είναι δύσκολο). Με κάποιες έξυπνες και εύκολες ιδέες όπως πιτάκια, καροτάκια, σαντουιτσάκια, πίτσα και ωραίες σαλάτες θα σας μείνει και χρόνος για να τον αφιερώσετε σε 1-2 λαχταριστά γλυκά…και πιστέψτε μας πως όλοι αυτά θα θυμούνται!
7ο βήμα: Δώρα
Είναι όμορφο να ετοιμάσετε για τους καλεσμένους σας ένα δωράκι-ενθύμιο του Baby Shower, για να τους ευχαριστήσετε! Μην πάει μακρυά ο νους σας, κάτι απλό και παιχνιδιάρικο, όπως κουτάκια με καραμέλες, cupcakes, σαπουνάκια ή πολύχρωμα γλυφιτζούρια.
Αν ακολουθήσετε αυτά τα απλά βήματα και οργανωθείτε νωρίς, δεν θα σας πιάσει άγχος και κυρίως θα έχετε φροντίσει όλες τις απαραίτητες λεπτομέρειες όπως εσείς θέλετε.